ادامه انتقادها به دولت آلمان به خاطرتجهیز رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی
نوشته شده توسط : iyem

به گزارش ایرنا، یك نماینده عضو حزب چپ ها در پارلمان آلمان روز پنجشنبه با انتقاد از عملكرد دولت این كشور در تجهیز اتمی رژیم صهیونیستی، وزیر دفاع كشورش را متهم كرد كه در مورد زیردریایی های دلفین اطلاعات غلط به مجلس ارائه كرده است.

'سویم داگدلن' كارشناس سیاست خارجی فراكسیون چپ ها در مصاحبه با روزنامه 'برلینر سایتونگ' گفت: معاون پارلمانی وزارت دفاع آلمان در نامه هشتم ماه می خود به مجلس منكر این شده بود كه زیردریایی های دلفین اهدایی از سوی آلمان به اسرائیل، قابلیت شلیك موشك های اتمی را داشته باشند.

داگدلن افزود: 'كریستیان اشمیت' در نامه خود بر حمایت قاطع دولت از برنامه منع تكثیر سلاح های هسته ای تاكید كرده و مدعی شده بود كه برلین اجازه نخواهد داد سیستم های حامل سلاح های هسته ای برای این زیر دریایی ها ارسال شود.

نماینده حزب چپ ها در پارلمان آلمان، اظهارات اشمیت را گستاخانه و كاملا غیرمسوولانه خواند و گفت: دولت باید پاسخ دهد كه چگونه اجازه داده تا اسرائیلی ها این زیردریایی ها را با موشك های اتمی مجهز كنند.

‌هفته نامه اشپیگل یكشنبه گذشته در یك گزارش مفصل و مستند با تشریح زوایای پنهان قرارداد رژیم صهیونیستی با آلمان در زمینه تحویل زیردریایی های پیشرفته دلفین و انتشار اطلاعاتی از اقدام نظامیان صهیونیست در تجهیز این زیردریایی ها به موشك های اتمی، پنهان كاری دولت آلمان در تسلیح اتمی اسرائیل را افشا كرد.

اشپیگل در گزارش مستند و جامع خود نوشت كه دلفین های آهنین آلمانی از سوی اسرائیلی ها با موشك های اتمی ویرانگر تجهیز شده و در راستای سیاست های جنگی استفاده می شود.

اقدام نظامیان جنگ افروز صهیونیست در تجهیز زیردریایی های آلمانی به سلاح اتمی در حالی انجام شده كه دولت آلمان همیشه از سوی افكارعمومی، احزاب و گروه های صلح طلب و همچنین رسانه های این كشور به خاطر كمك به تجهیز نظامی اسرائیل با انتقادات جدی روبه رو بوده است.

اروپام**2051**1701**1368**





:: برچسب‌ها: سان , استرالیا , تابستان ,
:: بازدید از این مطلب : 371
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: